piątek, 30 sierpnia 2024

Piramida Zdrowia Seniorów

 Jednym z pierwszym pytan jakie pada po przyjeździe do Niemiec, jest pytanie co Senior lub Seniorka lubi jeść. 



Viki Edgson napisała książkę Leczenie przez żywienie, wskazała w niej jak wielkie znaczenie ma jedzenie dla naszego zdrowia, a nawet emocji i pamięci.


Poza jednym razem kiedy zrobiłem leczo nigdy nie eksperymentowałem podczas opieki w Niemczech.


Tym bardziej nie mam zamiaru eksperymentować z kwasnym rosołem już wyraziłem swoją opinię na temat tego produktu w wizytówce Google jednocześnie dla równowagi chwaląc pierogi ruskie tej samej firmy, choć nie były tak rewelacyjne jak z Biedronki ale były dla Seniorki do przyjęcia.

Nie wiem jaki jest sens zwożenia z Warszawy rzeczy jak tu we Włocławku mamy o wiele smaczniejsze, dlatego że wszystkie składniki są świeże z pobliskiego ryneczku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zakupy dla Seniorów

Tylko w kilku stellach nie robiłem zakupów, podczas opieki w przeważającej większości Rodziną liczy na to że opiekun będzie wiedział co jest...